Nu regnar det fan igen!

... hörde jag precis min mamma säga i köket. Och visst gör det, och rejält också.
Var fint för bara en liten stund sen.

Varit i Gällstad idag med mamma, och inte bara varit i Lager157 utan ÖVERALLT!
Hittade en super söt hood-tröja från Svea i marinblått. Sen fyndades det inte så mycket mer. Vi köpte en kofta till Elin från Pour och mamma köpte en Craft-jacka. Det var bara koftan vi köpte på Lager, för där har det blivit så tråkigt... och dyrt.

Ikväll ska jag göra ingenting. Orkar inte, är jätte trött.
Ska åka in med Elin och hennes pojkvän till stan sen och hyra film. Min stackars man jobbar fortfarande, och ska jobba imorgon med så jag hoppas att han vill ta det lugnt idag. För det vill jag.
Ska hyra Evan - den allsmäktige och köpa en massa godis. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback