Ny blogg-design och ny lista

Allmänt
Namn: Malin
Födelsedatum: 3 oktober, 1988
Födelseplats: Borås
Bor: Borås
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Blond
Längd: 1,72
Skostorlek: 37-38
Civilstatus: Handsome
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg
Kär: Nej, inte alls... JO, det är jag! :)


Har du under den senaste månaden...
.. Druckit alkohol?: Ja
.. Rökt?: Ja
.. Shoppat?: Ja, senast igår med Nina
.. Skejtat?: Nej, inte alls.
.. Bakat?: Nej, men tanken har kommit och gått
.. Stulit något?: Nej
.. Motionerat: Ja, en hel del
.. Solat: Ja, på altanen
.. Haft sex: Ja, det händer ;)
.. Tappat bort saker: Ja, ett klädesplagg har valt att lämna mig.


Antal...
.. människor du skulle ge ditt liv för: Några
.. piercings: I öronen
.. tatueringar: Nej, men är sugen. Men väntar tills rätt tillfälle.
.. syskon: En lillasyster
.. saker jag ångrar: Det finns, men jag tror på ödet. Det som händer händer (?)
.. skor: En hel del. Pappa köpte nyss ännu en skohylla, och det räcker fortfarande inte. Så nu har vi 6st som vi byggt på höjden.
.. mascaror: 1 superbra. Sen ettantal mindre bra och en vattenfast
.. personer du kysst: Några
.. förhållanden du haft: 2 for real


Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Same shit
McDonalds eller Burger King: Helst inget. Har förätit mig på skiten
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Choklad
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller Pizza: Urk... jag ryser av flöt-mat
Läppstift eller läppglans: Läppglans... men helst läppsyl
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Cider


Ärligt
Svär du: Ja, det gör jag... fan i mig
Sjunger du: Nynnar ibland. Men brukar sjung till radion i bilen - när jag är själv.
Duschar du varje dag: Ja
Gillar du skolan: Den var okej. Men så skönt att slippa!
Kommer du överens med dina föräldrar: Oftast... men inte när jag har mens! Då är dom dumma i huvudet.
Tuggar tuggummi: Inte just nu
Plattar håret: Ofta, men mitt hår har blivit naturligt rakt med åren. Så ibland behövs det inte
Gråter du: Ja, när jag är arg oftast. Men bara för att jag blir så jävla frustrerad att jag inte vet in eller ut.


Har du någonsin...
.. Däckat eller varit jättefull?: Inte däckat kanske, men resten
.. Blivit kallad hora?: Ja, vad jag kan minnas. Vem har inte blivit det av någon idiot?
.. Blivit nedslagen?: Nej, inte riktigt
.. Ångrat ett sex?: Nej inte helt. Men lite...
...Druckit whiskey?: Ja, och det gör jag inte igen.
.. Kissat ner dig?: När jag var ca 1meter lång, om inte mindre
.. Ljugit om din ålder?: Ja, och det är alltid till det äldre
.. Bråkat utan anledning?: Ja, ofta med Hansen... tyvärr... Skyller på PMS
.. Kallat dina föräldrar cp?: Uhmm... JA!
.. Varit uppe 24 h?: Yes


I framtiden
Namn på barn?: Ja, jag har ett bestämt sen är jag öppen för förslag
Hur vill du dö?: Somna in bara. Att lida innan jag dör är min mardröm
Vad vill du bli när du blir gammal: Stål-mormor
Hur vill du gifta dig?: Vid kusten, på våren eller sommaren
Vart vill du bo?: Los Angeles / Laguna Beach
Drömjobbet: Butiksbiträde eller Art Director


Kommentarer
Postat av: Alex

Fin ny design! :)

2007-08-31 @ 14:45:33
Postat av: Estelle

Skojig blogg!


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback