Pledge this

Idag är det lördag.
Och trots att jag är "ledig" nu förtiden så känner jag mig extra ledig idag.
Har varit ute och cyklat, men det var för jävla jobbigt, så aldrig mer igen. Inte med min monster-cykel iallafall. Sen har jag städat lite. Hittade en massa roligt i röran. Och tillsist har jag fixat mina naglar, hade orange ett tag, men trivs mer med vanlig manikyr.

Ikväll är det kräftskiva hemma hos oss, kommer bli ett jävla drag. Årets roligaste händelse här, haha.
Ska vara med min man ikväll med, om han kan sluta jobba någongång.

Igår såg vi på film. Och inte vilken film som helst utan Paris Hiltons nya ; Pledge this.
Och det var sååå.... DÅLIG! Sämsta filmen jag sett. Allt handlade om Paris, Paris och lite mer Paris.
Hon spelade en College-förenings president. Och allt var hom henne, och jag insåg i filmen att hon är grymt ful Hennes ansikte är fyrkantigt men bredare ovanför ögonen. Hur som helst så var den så dåligt gjord, en riktig B-film. Och sen var det säkert så att det var Paris idé alltihop, för hennes namn nämndes en del.
URK! Se filmens hemsida;
http://www.pledgethis.se/flashsite.htm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback