wake me up

Gick upp för ett tag sen. Har ätit frukost och läst igenom all reklam som kommit.
Ska ut och gå när jag kommit iording. Ska söka lite jobb idag med, har inte fått tummen ur röven än bara.

Och här, finns enlig platsbanken.se jobben nuförtiden.
Kanske skulle skippa min grafiska utbildning och omskola mig till tunnplåtslagare, eller varför inte motorreparatör?



Var med min man igår kväll, eller helda dagen föresten.
Fikade med Almgren och C/O på Tårpilen, käkade pizza och såg på White Noise II - The light.
Usch, den var hemsk, eller konstig. När filmen var slut så fattade jag vad den gått ut på, men ändå inte.
Hel skum. Sen åkte jag hem själv i mörkret, i skogen. Och jag höll sån kolla på allt runt bilen att jag knappt höll mig kvar på vägen. Tänk vad man skulle kunna stöta på där. Hur som helst så kom jag hem levande, gick och la mig och satt epå Mr Bean på semester. Och ja, den var super rolig. Jag låg i min säng och vek mig av skratt, men han är ju så trög att jag får panik. Så ibland var jag tvungen att spola förbi vissa delar.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback