24 december - Julafton

Har precis sett ett avsnitt av Itzhaks Julevangelium, haha.
Skrattar lika mycket varenda gång. (Speciellt när det gått 24min av avsnittet)

Vaknade av att mamma ropade på mig imorses. Hade bestämmt att vi skulle se julkalendern ihop. Men så blev det inte, för trots att det är julafton så gick den kl 07:15, som den gör på vanliga vardagar. Aningen tidigt tyckte vi, så såg den på internet istället.
Vi åt julfrukost och sen blev det lite julklapps öppning. Fick en duschcreme och ett paket med tallrikar av olika sorter och muggar, som jag också fick när jag fyllde år. Så nu har jag tillräckligt många.

Ska snart äta lite julmat och vid 2 kommer mormor hit. Kalle Anka vid 3 och sen åker vi till morbror vid 5.

God jul på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback