Christmastree

Kom precis hem från julgrans-hämtningen.
Hela släkten ("hela" innebär mammas sida som bor i Borås, pappas är med utsprida) kom hit vid 10 och så fikade vi lite och sen åkte vi till ett ställe som vi alltid hämtar på. Em sjutbana som pappa brukar vara på.

VI gav oss upp på bergen och min familj hittade en gran väldigt fort. Jag kan stolt säga att det var jag som gjorde upptäckten. Sen kom de andra en efter en med varsin gran. Så var Melker med, min kusins son, och han hade med sig en egen liten såg så han fick såga ner en pytteliten gran. Å, han är så rolig.

Är väldigt trött, trots att det inte blev speciellt sent igår. Var taxi åt mamma och pappa. Och så var jag hos Hansens bror med han och några till. Åt smörgåstårta, mums. Men mätt blev jag och har varit sen dess.
Och i fredags var det med julshopping med Hansen, köpte en del, till andra och till mig :)
Sen köpte vi en massa godis och Simpsons-filmen. Men orkade inte se hela, eller jag orkade men H somnade. 


 Nu ska jag äta lite, sen sova. Kanske hjälpa Karro och flytta idag med. Rebecca flyttar med idag, så snart är det väl min tur. Ska bara ha en liten bil först. Det är mitt mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback