Dan före dopparedan

Imorgon är det julafton! Tänk vad tidem går fort, det var ju sommar nyss!
Det ska bli jätte mysigt. Ska till min morbror och hans familj.

Igår var det party. Var så sugen på att gå ut och så vissade det sig att Nina och Alex skulle festa, perfekt.
Så hade förfest hos Alex och sen ner till stan. Var på Swing största delen av kvällen och träffade en massa roligt folk. Dansade så att stövlarna gick sönder, hoppas att det går att laga. Om inte så har jag en anledning att köpa nya!
Var på topp hela kvällen. Sen hem till mig med Hansen, somnade, vaknade upp och var till min förvåning inte alls så bakis som jag trodde. Som tur var. Sen har jag bara varit hemma hela dagen och gjort absolut ingenting. Hade det varit en vanlig söndag med jobb imorgon så hade det känts helt fel. Men nu har jag två veckors julledigt! :)

I fredags var jag och Hansen på bio. Vi såg "The heratbreak kid". Den var... kass!
Det skulle vara en komedi, men nja. Så rolig var den inte. Mest långtråkig. Och så hade jag en knäppgök jämte mig i stolen bredvid som störde mig. Men annars var det jätte mysigt!

Ska nog ta och kolla på några avsnitt av julkalendern nu. Måste ta igen alla 23st som jag har missta så att jag kan se det sista imorgon. Såg på några med H igår, så kanske är nere i 20st nu.

Kommentarer
Postat av: Alex

Och du som var så rädd att du skulle vara bakis tills julafton! sKÖNT! Jag var fortfarande full när jag vaknade, jag ;) haha


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback