December 27

Kan ingen bara sakta ner tiden, bara lite?
Jag tycker att det går alldeles för fort.

Julafton var underbar, som alltid. Fick en massa fina julklappar och stämmningen var på topp.
God mat och besök av tomten.

Juldagen var inte fullt så lyckad. Sällskapet var roligt, men resten kunde man ju hoppat över.
Jag var rätdd för det, men nu åker jag åtminstonde aldrig dit igen!

Igår kollade jag och Nina lite på mellandagsrean i Knalleland. Ingen super rea direkt, men alltid lite kul.
Hittade ett par supersnygga byxor, för 49:-. Dock fel storlek.

Och idag väcktes jag av ett telefon samtal, från en kollage på ACG. Mitt hjärta stannade när jag hörde vem det var.
"Bara jag inte ska jobba?" Men nej, det skulle jag inte. Hon ville bara ha ett telefonnummer till en sömmerska som jag gett henne tidigare. Strax efter det så ringde Larsson, så vi ska in till stan senare och kolla på lite grejer till Stöten-resan. Om en vecka gäller det!

Och nu, sitter jag här. Men den lilla katten framför mig på bordet. Hon tycker att det är kul när det rör sig på skärmen. Ska väl se på lite TV nu kanske och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback