Jag längtar efter...

... havet. Sommar, sol och fiskmåsar.
Det hade varit underbart nu.

Men vart är jag? Jo, i ett regnigt december-Borås där det inte finns ett tecken på djurliv. Förutom de små kaninerna som bor utanför mitt jobb. Dom är väldigt söta, kaninkompis kallar jag dem, då jag inte ser om det är olika kaniner eller samma som jag ser. De är alla likadana.

Julshoppingen går framåt. Sakta...
Var i knalleland med Malvina och Alexandra. Köpte väl ingenting egentligen. En grej till Nina då hon själv inte hade råd att unna sig "en sådan" (kan ju inte avslöja vad). Sen två grejer till julklappsleken vi ska ha här på jobbet.
Sen åkte jag hem med mamma och inväntade att H skulle komma. Sen var det inte så mycket mer, lång historia.

Är det fredag idag?
Ja, banne mig, det är det. Jag har ingen koll på dagarna längre. Jag går runt som i en dimma och bara väntar på julafton. Och på söndag ska vi hämta julgran, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback