Juice

... och två smörgåsar har jag precis tryckt i mig.
Och nu är jag tillbaka vid min dator.

Orkar inte jobba idag, är trött.
Men sov gott i natt. Somnade med två katter i sängen, en på vardera sida. Bäbis-katten låg mellan mig och min arm och Tiger låg på min andra arm. Hade lite svårt att röra mig men vad gör man inte?
Men jag hade lite sovmorgon, eller rätt mycket. En timme extra, härligt. Var på vårdcentralen och lämnade ett prov och sen till jobbet.

Var med H igår. Och kvällen var stressig. Hem från jobbet, skrev ett julkort, in till stan, posta julkorten, upp till jobbet och hämta en grej, hämta mamma, hem, äta, klä julgranen, duscha och vara med Hansen.
Uh
Sen åkte vi till Mickael och kolla på Evan Den Allsmäktige. Haha, jätte rolig var den. Skrattade en massa!

Och våran julgran blev jätte fin. Den är jätte stor och så hänger det nu en massa röda julgranskulor och vita tomtar i. Ska nog ta ett kort på den.

Idag är det fika med Karro. Och imorgon julklappsbyte med Mavlina och lite gott att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback