Julklappsbyte

Torsdag igen. Tiden går så fort.
Vi har haft julklappsbyte här på jobbet, och jag fick en sak jag länge velat ha.
Ett änglaspel som jag kollat på länge. Det var Toni som hade köpt det och han visst att jag ville ha det. Sen var det en ren tillfällighet att jag fick just hans julklapp. Som tur var! :)
Och det roliga var att han fick min.

Och igår var det en annan rolig grej på jobbet. Det var två på innesälj som hade ordnat en massa lappar formade osm hjärtan. På varje lapp stod det ett namn och så fick man dra en lapp och skriva lite om den personen. Och jag fick Tonis-lapp, självklart!
Och på min lapp stod det;
- Glad
- Trevlig
- Possetiv ( jag vet att det inte stavas så, men det stod på lappen som jag satt på min skärm)

Var hemma hos Nian igår och hade lite myskväll med ost, kex och Ninas hemmabakta bröd och världens godaste mjuka pepparkaka. Så bytte vi julklappar, och det är så roligt, för trots att jag inte säger vad jag skulle kunna önska mig så lyckas folk (nu syftar jag på Nina och mamma) ge mig saker som jag behöver och vill ha. Fick en jätte fin liten kuvertväska i silvet med en rosett på. Den passar perfekt till mina festoutfits över jul och nyår!

Sen pratade vi en del om allt möjligt, och så kollade vi på Vänner, hade glömt hur roligt det var.
Åkte hem på kvällen och sen kom Hansen hem till mig. Och jag är självklart lika trött som vanligt när jag sover med honom. Och så var den lilla bäbis-katten hos mig inatt. Och hon sov mellan mitt och Hansen huvud, jätte mysigt, Hon gjorde det igår natt med. Hon är så söt, men hon kan vara en riktig liten jävel med. Väldigt busig, klättrar och bråkar med allt.

Ikväll ska jag hem till Karro. Dricka lite te och snacka skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback