Let's pretend...

att det är fredag. Vad skönt det hade varit.
Och på fredag är det firmafest med julbord och en massa skoj.
Och dagen efter ska jag, mamma, min syster och resten av släkten här i Borås åka till Liseberg och kolla på julmarknaden. Köpa nötter och spela bort en massa pengar.
Inte nog med det så ska vi baka pepparkakor hos mormor på söndagen, mm det ska bli gott. Älskar pepparkaksdeg.

Fullt upp i helgen. Och egentligen nu med. Min planering är väldigt rörig just nu, en massa att göra.
Bokar in en grej, men kommer på att jag redan har saker att göra då så bokar om, till en dag då jag kommer på att jag också är upptagen. Men det är ju roligt att det händer saker.´



Kommentarer
Postat av: Alex

Tack gullet..

Vi har det den trettonde ;) När annars, lix :P Hehe


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback