New year

Idag är det den 31:a december 2007.
Året som varit har varit spännande. Det har hänt så mycket grejer.

Jag har tagit körkort för snart ett år sen. Tagit studenten, fått fast jobb, varit ihop med Hansen etc.
Dock hade jag som mål att vinna en miljon eller två, dessa har jag inte sett till... ännu! Nytt år, nya möjligheter.

Idag vaknade jag tidigt, och då menar jag tidigare än resten av ledigheten då jag sovit alldeles för mycket.
Åkte till mormor vid 11 och fikade. Fick tårta :p

Och nu snöar det! Det var på tiden.
Solen skiner också. Det kommer nog att bli en fin dag.

Och nu till helgen, som var perfekt.
I lördags var jag och Hansen hos Nina och Robin. Åt pizza och kollade på Lilla Jönssonligan på Kollo.
Pizzan var god, men efter tre tuggor trodde jag att jag skulle spy. Har lite svårt för pizza.
Sen hyrde vi American Pie (vilket nummer vet jag inte, bara att det var den senaste). Den var också väldigt bra.
Vi spelade kort, jag och Nina höll ledningen till slutet då killarna vann. Suck, dom hade bara tur.

Igår så var jag och  Hansen i Knalleland, gjorde lite mer fynd.
Köpte ett par nya stövlar då mina tyvärr inte längre går att använda. Hansen köpte en massa till Stöten-resan.'
Den kommer bli så rolig.

Igår kväll satt jag bara hemma. Kollade på min favorit film, Narnia. Får en sån myskänsla när jag ser den.
Sen läste jag klart min Shopaholic-bok. Den var så bra att jag själv nästan fick ångest och trodde att det var jag som hade problemen som huvudpersonen i boken. Sen skulle jag försöka sova, men det gick inte alls. Låg länge och bara stirrade ut i ingenstans. Myste lite med en av alla våra katter. Och jag blev så glad när jag vaknade och upptäckte att jag hade somnat. Men då var det varmt istället så var jag på ruta ett igen.

Nej, nu ska jag äta lite mat.
Sen börja förbereda mig inför ikväll, hur det nu ska bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback