Skrotnisse och hans vänner

... är det värsta jag vet. Det är fruktansvärt att kolla på.
Att man kan visa det för barn? Har haft men sen dess. Har funderat på det programet länge, för jag kom inte på vad det hette. Men så kom H på det igår och vi sökte på det på YouTube. Det ångrar jag, hade ångest när jag åkte hem på natten. Kolsvart och en massa konstiga ljud. Uh
Men kanske kan lära mig att kolla på det;
Se på Skrotnisse här.


Och så var det måndag igen.
Är väldigt trött. Har precis ätit en klementin, så piggnar väl till snart.
Var hos H igår kväll. Åt kinamat och kollade på Parlamentet... och myste lite.

Idag blir det en runda på stan med Karro, måste köpa lite julklappar. Snart gäller det. Bara 2 veckor kvar till julafton.
Inte nog med det så är det den 10:onde december idag, vilket innebär att det är Nobeldagen... och min namnsdag. Grattis till mig. Fick en lite present av mamma igår, världens sötaste linne och shorts i vitt med blommor på som jag mysa runt i hemma.


Back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback