Spicy

Torsdag idag, och det innebär att det är fredag imorgon. Underbart
Idag är det också lucia. Synd att man inte går i skolan och får se luciatåg. Men jag fick ju se lite i fredags så får väl vara nöjd. Känns knappt som om det är lucia utan ett luciatåg.

Idag ska vi ner och hämta lunch på Spice 'n Rice, det ska bli mums. Ibland måste man unna sig lite utemat.
Efter jobbet ska jag till Knalleland med Nina och Alex och kanske få köpt de sista julklapparna. Ligger rätt bra till, men har lite kvar att fixa. Hade allting så gott som klart igår, men så var vissa grejer i planeringen slut, så det måste tänka om.

På tal om Nina så var vi där i tisdag och fikade. Det var jag, Hansen, Almgren, Lars och så självklart Nina och Robin. Dom bjöd på kaffe, saft och bullar. Mysigt... och väldigt gott.

Och inte nog med det. Det var ju final i Bonde söker fru. Att jag inte svimmade av då och då.
Jag tycker att de flesta gjorde rätt val. Och lille Fredrik, så hypernervös. Jag satt och skrattade för mig själv åt hela den röran med Fredrik, Sofia och Lena. Kanske inget att skratta åt, men det är ju ingen hemlighet att dom är väldigt lustiga. Ser framemot att se fortsättningen ikväll, om jag hinner. Får väl trycka in mig hos Nina och kolla.


Dags att jobba igen, bye

En sista grej: GRATTIS TILL KÖRKORTET KAROLINA! ;D
Nu får vi se upp på vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback