Weekend

Sitter på jobbet, som vanligt. Jobbar jämt känns det som.

Är fortfarande helt död sen helgen.
Tog det rätt lugnt i fredags med Hansen och några till.
Party i lördags. Förfest hos Almgren med Larsson, Johan och Suss. Sen gick vi till 1 r.o.k, där var det dött.
Så vi gick vidare till Tonic och sen till Swing. Dansade och minglade runt. Hansen och Schmidt hämtade mig vid 2 och då insåg jag att jag druckit mer än jag trott. Så mådde skit resten av kvällen och var sjukt bakis igår, men inte förens på eftermiddagen. Sen var det söndags-fika på Tårpilen och sen hem till mig för att laga lite mat och äta godis. Kollade på Parlamentet med, Johan Glans var med och han var lika rolig som vanligt.

Och det är ju riktigt skit väder ute, det är ju december så det borde vara snö.
Jag, Sabine och Leila var nyss nere på Statoil och man blev helt genomblöt. Kan inte regnet bli snö istället? Tack?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback