at work

på jobbet nu. lunchrast, fick wokade nudlar, mums :)
som jag förutspådde så går det as bra idag. Soretrar kuvert och det är ineg sortering idag så det är bara att packa ner dom huller om buller i backarna. Maskinen går grymt bra med, så det kan inte bli bättre. men saknar en tidning att läsa. dom som finns här har man ju läst ett par gånger.
hela avdelningen sitter och kollar på VM i Åre nu, så det är tomt.

var inne i stan innan jobbet och köpte papper, ska göra allahjärtansdag-kort till mamma,pappa och mormor. det kommer bli super fint :) drog en sväng till Knallelandför ett ärende åt min lillasyster.

och imorgon ska jag mysa med den bästa av dom bästa <3
men innan det ska jag in till stan och shoppa lite, sola som jag inte gjort på hundra år typ sen katastrofen i somras. men känner att jag behöver det just nu, och så är det ju så himla skönt.


nu kom hela avdelningen tillbaka. bara att börja jobba igen




måste bara tilllägga att just nu älskar The Sounds och kaki-grönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback