back in school

första dagen i skolan på två veckor. känns rätt bra faktiskt.
sitta vid datorn och fixa lite,,  och snacka med tjejerna :)

Idag blir det shopping. är hur sugen som helst på det.
vill köpa en massa grejer.
hoppas att emma kommer bara. hon har inte dykt upp än!

jag och mina tjejer ska till Ullared på tisdag nästa vecka, underbart.
sen ska jag till frisören på onsdagen, det kommer blir en bra vecka. och sen är det LOV!
och den helgen är det inflyttningsparty hos Karro & Petri's. Ska bli super.
sen kommer Frida och Emma och hälsar på. kanske hinner träffa dom med?!

Var med min man igår. trots bristen på saker att göra, och brist på energi så var det lika kul som vanligt.
min katt kom och la sig på honom och somnade, sen somnade hansen med. vet inte riktigt hur det gick till. men plötsligt sov alla. såg roligt ut iallfall! :)


With every heartbeat - Robyn
we can make it allrigt.
we can make it better sometime
baby, we can make it happen, baby
we can keep on trying but things will never change, so I don't look back
still I'm dying with every step I take, but I don't look back
And it hurts with every heartbeat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback