BEST WEEKEND

Helgen var kanon.
Gled runt på fredagen med Carlander, åkte runt lite i hans bil.
Sen hälsade jag på min man och jonas och sanckade skit. konstigt nog så var det riktigt kul, eller det är väl inte så konstigt kanske, för båda dom är sjukt roliga, men var i fabriken och det är väl inte mitt favorit häng direkt. men börjar vänja mig.

Jobb på lördagen, och det gick bra. Anna jobbade så jag hade någon att prata med. Hoppades redan innan jag åkte dit att hon skulle jobba, och det gjorde hon :)
Det var lagom mycket att göra, kanske lite för lite på slutet.

Sen på kvällen var det party. först förfest hos David i Dalsjöfors. var skeptiskt till det först, men det var kul.
Tog bussen in till stan. längesen jag åkte buss. det var väl halv kul, men med rätt sällskap så har man ju alltid kul... När vi var framme så drog vi till McDonalds för att grunda lite sen gled vi in på Swing, ohc där var det röj. hade en toppen kväll... hände en massa roliga grejer, och träffade en massa roligt folk.
Gjorde en jävla vurpa på dansgolvet. skulle upp på platån med missade kanten så föll ner, så mitt knä är mos nu. tog en sista sväng på tonic träffade karro, emma och en massa andra trevlig människor ,sen slog vi oss ner på campino och käkade kebab. höll på att frysa ihjäl i väntan på bussen, men jag lever.
Sov hos Hansen, vaknade hos Hansen, lagom sliten. Sen tog vi det lungt hela dagen, och jag fick äntligen min bakis-fika. har tröttnat på pizza och skit dagen efter, FIKA ska det vara. sen käkade vi kina-mat, kollade på filmen "bilar" och bara chillade. underbart :)

och han är grymt snygg i sin nya frill...


Nu sitter jag i text-salen i skolan och ska skriva en uppgift i historia.
och är grymt sugen på att att köpa ett par mörkgröna jeans på Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback