Hej kära dagbok!

Jag sitter i skolan och pratar med min bästa kompis Sabina. Hon är snäll.
Hon brukar ge mig godis och bullar.

_____________

neeeej, tillbaka till verkligheten.
Sitter och snackar skit med Sabina, och jag vill ha mat!
Och idag bjuder skolan på blodpudding :S
vad är det för mat för gymnasieelver, det är typ 2% som äter det....
hoppas det finns pastasallad

Sitter och göra logos till ett tuggumiföretag... som inte finns, bara någon knäpp uppgift vi fått.
Karro är lite sjuk idag, så det är en aning tomt i skolan.

Har hunnit träffa min man lite nu på morgonen, han är bäst!

Fredag idag, ska bli skönt med helg. Ska vara med Hansen ikväll, träffa Suss en stund också kanske.
Det ger sig med tiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback