homecoming queen

sådär, fixar The Sounds album nu, and i like mucho!
fast var rädd att det försvunnit ett tag. den hamnade i en konstig mapp som inte fanns. så det var lite knepigt att hitta det. men det gick tillslut. lite skumt bara...

nu är det onsdag, oc det betyder att jag om ca 18 timmar kommer att få träffa min man. WOW!
men det kommer ta lååång tid att vänta. får underhålla mig med en shoppingrunda imorgon!

Och jag bli ju jävla trött på min invalido-familj. Nåt stolpskott är det som äter och dricker över tangentbordet. Det är en massa fläckar på det, så jag vände det upp och ner och ut föll så jävla mycket smulor att man skulle kunna baka ihop det till en hel brödlimpa, om inte mer!!!!!!!!!!!!!!!!!! och tror ni att någon kommer att erkänna? nej, sätter EN MILJON på att alla nekar till brottet. som vanligt, för i min familj så spelar det ingen roll hur gammal man är, för man beter sig ändå som en barnunge.
och så kommer min syster hem till helgerna (hon bor på internat) och PANG, BOOM OCH HELVETE så är det skit överallt. kläder och annat bröte på stolar, soffan, golvet, väggarna och t.o.m i taket!
Åhh, det är så irriternade. tacka gudarna för att hon bara är hemma i 2dagar! mer klarar jag inte.
fattar inte hur jag överlevde innan när hon bodde hemma.... suck!

och typiskt att alla i huset sover nu, måste ta ut min ilska på någon!
skriver en stor lapp och sätter på skärmen. så kan jag ha ett lite demonstrationståg i köket imorgon, med plakat och rubbet!

nu kom min katt, så ska gå och mysa med henne, och komma bort från all bedrövelse som finns här vid datorn i from av SMULOR I TANGENTBORDET!
BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback