Kina mat och babyshambles

Har nyss käkat kina-mat. Pappa kom hem från stockholm idag så skulle fira det.
Har vart i stan med Nina idag med. Hittade en del nya grejer,men vill ha mer men vet inte vad. är sjukt shopping sugen, men har inget att köpa. men det kommer ju alltid när man glidit runt i stan ett tag.

Nina ska ta körkort snart med, så var på Johnnys trafikskola, där jag gick. och jag fick en klump i magen. det var så jobbigt att ta körkort, eller det avr skit kul under tiden med. men man kommer mest ihåg det dåliga. alla krav och stressen. blä
körde förbi vägverket också, och jag är så glad att allt det är över.

Var på NetonNet och köpte en mp3 till Nina och jag köpte en sån där cleaning disc i ett tappert försök att fixa våran bilstereo som jag snart kastar ut genom rutan och backar över! och det fungerade ju inte alls. Stereon kan inte spela skivor, och självklart inte denna heller. suck me sideways!

Har blivit lite förtjust i Babyshambles - Fuck forever.... (ploop)
Karro lyssnar på dom, och tänkte väl testa en låt och valde den. Kände igen den direkt hade inte en aning om att det avr dom som sjunger. men det var bra, riktigt bra. så vem vet, kanske fixar fler låtar.
är ju lite rock-chick om man säger så, så dom passade mig perfekt.

Måste också säga att jag är grymt nöjd med designen på min sida!

och en grymt irriterande sak. Korpen arbete som trycktes i måndags, eller skulle ha tryckts iallafall är inte färdigt. Fick ett sms idag, och dom vill ändra ÄNNU MER! nu får dom fan ge sig, nu börjar jag bli irriterad. heeeela tiden kommer dom på nya, uppenbara saker som dom borde kommit på direkt. AHHH!

Ska till BUM imorgon med. känns sådär att gå dit, men det ska nog gå bra. Måste reda ut lite grejer,  känns skönt att få det överstökat. Hansen ska med dit senare, svi ska käka på McDonalds sen som tröst att vi utstått detta, haha.

BYEBYEBYE


PS.
Hehe, om man söker åp "malined" på google som kommer min blogg upp. klart att den gör det egentligen, för den ligger ju på internet. men ändå!!
DS.

kom också nyss att tänka på ett barnprogramm som jag såg när jag var liten ; Loranga, Massarin och Dartanjang

Kommentarer
Postat av: karro

hehe rockchick? :P

2007-03-01 @ 08:38:34

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback