lagerhaus

Lagerhaus öppnades igår i knalleland, så måste åka dit idag.
glömde det igår... Ska till H&M rowells med Nina med, kolla om man kanske hittar nåt litet roligt.
sen ska jag till karro ikväll och käka pasta och fixa hennes hår. och efter det så ska jag träffa min man.
fullt upp ;)

Fredag idag, skönt att inte jobba mer. trotsa att det har varit riktigt kul de senaste dagarna.

Är super trött idag. Sa till mig själv att jag skulle gå upp tidigt idag, men vaknade första gången vid 11, och då var det kört. Och då var jag fortfarande as trött.
Min "underbara" lillasyster hade några kompisar hemma som skulle sova över. och dom satt och tjatade till 3-4 på morgonen  och det var inte likte högt dom pratade heller... och på engelska. bara det gjorde ju att man inte kunde sova . sen hade någon av dom så ljus röst att det riktigt skar i öronen på mig. det var hemskt! och tro fan att jag vaknar av dom imorses med... jag vill sova!




Struck down by a prayer
And she compels you, you can't help it
Drop down to your knees
She's in your mind and you are blinded
And she put a spell on you

She's nobodys angel
She's nobodys
Nobodys angel

fever fever leave my heart alone
teardrops down my face
i curse the day when I was born

Lost inside her grace
And you surrender sweet surrender
Bound within a sigh
She takes you under, keeps you under
And she puts a spell on you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback