Måndag

första dagen i skolan efter lovet. Börjar inte förens 13:15, annars hade jag aldrig orkat.
Har vart och gett hö till hästarna, skönt att komma ut lite iallafall, och nu har jag sett till att katterna inte är inne.
Har historia redovisning idag. ska nog gå bra har inte övat på det, men det brukar lösa sig :)
Känner mig hyperstressad just nu. En massa arbetenatt göra i skolan. inte för skolan, utan för företag.
känns som om vi inte gjort så mycket som vi borde. men man hinner inte med allt.
sen har vi projektarbete, allt kändes lunt innan lovet, men har inte arbetat på det på en vecka, så nu är den stressen tillbaka... bläää
men allt löser sig när det gäller mig, jag kan inte misslyckas :)

Var med min underbara man igår. kollade på det och tog det lungt. och var trötta, eller han var iallafall..
men han är så söt när han sover så det gör ingenting :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha varför kallar du honom för din man? :) tihi

2007-02-19 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback