SKIT

hade skrivit ett super långt inlägg, men det försvann..
skit.

har gjort klart Schmidt's bildekal idag med. känns bra, den blev faktiskt grym.
nu ska bara han godkänna den med, sen ska den tryckas. när det är klart så har jag gjort mitt första riktigt jobb. förutom Korpen då, men det har jag ju inte gjort själv.

Hur som helst så sitter jag i skolan nu, som vanligt. det strå nog i varenda inlägg jag skriver här.
skola, skola, skola överallt.
Har precis haft rast, och suttit och prata sex med sabina och emma, haha.
riktigt kul, pratade rätt högt, så andra tog nog del av det med. men jag bryr mig inte, det var bara kul.

Slutar halv 2 idag, så ska jag väl förhoppningsvis träffa Hansen innan han ska till frissan.
var med honom igår kväll, han skulle åka hem tidigt, men så blev det inte ;) men vad gör man, man tackar ju inte nej till en snygging som honom...

Och vad ska man göra ikväll då? Finns en del att göra, men orkar inte idag, eller så gör jag det :)
Lönen kom ju idag med, så ska spendera delar av den med. och spara resten
Har sparat 6000:- på 2 månader, och så ska jag sätta in alla pengar jag har hemma, ca 2000:- till, och då är det ju hela 8000:- ;D

Och imorgon ska jag jobba 10:30-16:30, det går rätt fort. hoppas bara att det är lagom mycket att göra. hatar när det inte finns någonting, och det är ännu värre när det är stressigt.



NU VILL JAG GÅ. men måste vänta på sista svaret från korpen, innan det skickas till tryck.
uh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback