WORK!

Så har man klarat av ett pass på jobbet. Gick väldigt smidigt.
var rädd att allt blivit nytt sen sist, men kunde nästan mer nu än innan.
som tur var jobbade Jason, så hade jag någon att prata med.

Tänker fortfarande på olyckan igår. känns skumt.
Mannen som dog hade tydligen kört in vajern som går mellan körfälten. sen gått ur bilen och blivit överkörd, TRE gånger.
och det var dom som kom fram till mig och pratade ( 2 fulla gubbar som ville ha skjuts, urk) som hade åkt i den bilen som kört på honom först.
men jag fattar fortfarande inte riktigt var alla krashade bilar kom ifrån. och hur dom blivit som dom blev.
kommer kanske fram mer fakta imorgon.

Ikväll ska jag ta det lungt, vara med min man och lite folk.
skööööönt!



byebye


We'll be the same tomorrow, cause we've all been painted by numbers
We dance and I shall follow, you said it was love, I said I'd like you to be mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback