you got med going crazy, turn me on

Söndagen den 18 februari 2007. En bra dag!
lite halv seg idag. men det är rätt skönt. Har  fixat så att jag kan lägga in bilder från mobilen till datorn igen, så ska snart uppdatera min bilddagbok. wow!

Lördagen var bra den med.
Den började segt. så efter ett tag på kvällen så var jag bara tvungen att köra lite bil, så åkte in till stan och tillbaka hem. Sen till Hansen...
Såg på filmhos Tomperi, "Mitt super ex" och den var super dålig. tror jag, har egentligen ingen uppfatting om den, litehalv kass. satt och häll på att kissa ner mig under typ hela filmen, men var alldeles för slö för att resa på mig. och så länge jag satt ner var det ju OK!
sen åkte vi till stan, käkade på McDonalds, åkte runt lite, och blablabla (orkar inte skriva allt i mitt händelserika liv)... sen hem till hansen igen. myste lite, sen somnade jag vi 3-4. tror jag. Brukar alltid komma ihåg att jag typ legat och vart trött, men det blev bara svart typ. Vaknade på tok för tidigt för att han skulle iväg. åkte hem, åt och gick och la mig och sov. åt lunch, och gick och la mig lite till. sov till typ kvart i 3 och nu sitter jag här med grejer upp till knäna att göra...

förhoppningsvis så kommer min man och myser med mig sen.


BYEBYEBYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback