DAY

Klädsel: Blåa jeans, vit långt brottarlinne, grön stickad kofta, vita ballerina
Smink: Har inte orkat fixa det ännu. No makeup
Frisyr: Uppsatt
Låt: Just nu på RixFm; Godbye my lover - James Blunt (?)
Vill ha: Frukost
Saknad: Hansen som vanligt när jag är på jobbet. Men också mina kvinnliga vänner.
Roligaste: Att jag har en "egen" bil den här veckan. Och att jag och H kanske ska till Lager idag.
Tråkigaste: Att jag tagit på mig jobbet att inventera lagret.
Köp: Kanske kläder i eftermiddag. Men köpte ett Ballmania lipbalm igår. Och ett solpuder
Godis: Inte idag. Men en hel del igår kväll
Frukost: Ingen ännu
Lunch: Falukorv och Hansens Karlssons-klister-mos :)
Kvällsmat: Det H bjuder på, haha
Träning: Absolut ingenting
Läsning: En massa sjukt på aftonbladet.se
Nyttigaste: Har ju som sagt inte hunnit äta något än...
Dagens goda gärning: Att jag inventerar, så att dom andra slipper det... för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback