God morning Sweden

Dåligt väder, idag igen.
Nu har det vart kasst väder sen jag började jobba, för 4 veckor sen.
Så jag hade tur som var ledig när det var fint :)

Vaknade av solsken imorses, men det försvann snabbt. Men det ska bli bättre senare idag.
Torsdagskväll nere på stan idag. Men jag har ingen ork att göra någonting längre, är jämt trött.

Var på stan med Malvina igår. Köpte lite grejer, fyndade en del på ÖB. Men kom på mig själv att bara ha köpt nagel-grejer, men det var ju vad jag behövde. Fikade på Latte med...
Sen bad jag Hansen hämta oss, var alldeles för trött för att kunna åka buss. Och när vi satt där och väntade på honom, så går det en gubbe framför oss, och han snubblar på en gren. På en parkeringplats, fattar inte hur han lyckades. Hur som helst så la han sig typ i luften, men han precis upp innan han landade på marken. Höll mig för skratt till han hade gått därifrån. Sen skrattade jag. Och det sjukaste är att när vi kommit en bit från knalleland med Hansen, så stannade vi vid ett övergångställe och en tant är på väg över. Och hon ramlar, verkligen super-trillar omkull och gör nästan en volt. Riktigt slänger sig fram. Jag höll på att dö av skratt, men det var ju självklart synd om tanten... Men ändå...

Nu ska jag bara hitta en fin väska, och så ska jag köpa en mascara från ett märke som jag inte sett innan. Vi hittade det på Kicks, och mascara-"flaskorna" (?) var skit snygga ;)
Vill ha ett solpuder med, kanske ska köpa det från samma märke?

Lyssnar på RixFM; Vikarierna.
Och det är super roligt. Sitter här i min ensamhet och fnissar.

Är hungrig nu, vill ha frukost nu.
Saknar Hansen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback