Godmornign Vietnam

Underbar morgon, inte sant?
Solen skiner lite just nu, men det har regnat en del tidigare.

Var super trött när jag vaknade, trodde att jag var vaken på något konstigt sätt. Och fick en super chock när mobil-alarmet ringde.

Är på jobbet nu, och hör och häpna gott folk. Jag har inget att göra så gott som, och klockan är 10 i 8.
Gjorde klart 3 ordrar igår, och när jag idag gick och skulle hämta resten av dagens, så fanns det bara 1!!!!!!!!
I vanliga fall är det typ 10 om dagen.
Jag tog med hela högen som låg, och det är för hela veckan. och det är lika mycket som det brukar vara för en dag.
Det börjar alltså lugna ner sig rejält, super :)
då kan jag sluta tidigare idag igen...

nu ska jag göra klart det sista, sen äta frukost.

TJOHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback