Helg

Ännu en helg över.

Fredagen var super skön. Kollade på film och åt godis, helt själv.
Inte för att jag är någon ensamvarg, men upptäckte att jag verkligen behövde det.
Party igår. Förfest hos Emma, sen  1 r.o.k. Gillar verkligen inte det stället, iallafall inte när det är lite folk.
Sen drog vi till Tonic och firade Karros 19årsdag, började räkna ner när det var 40min kvar.
Sen träffade jag BJ, hängde med honom en stund. Sen lyckades jag ta mig in på Swing med Lundgren. Sen hämtade H oss i stan.
Var död när jag vaknade imorses, inte bakfull alls men super seg.
Brukar få panik om jag sover förlänge, men lyckades ligga kvar till halv 1. Sen fick det vara nog.

Har precis varit på kalas i Sandared, en kusin och hennes mamma fyllde år.
Alltid lika kul. Tårta oc grejer. Och mitt kusin-barn Melker var där, sötaste ungen i världen. Han gapade och stojade hela tiden.

Ikväll ska jag ta det luuuugnt. Träffa Hansen sen, och kanske ringa och skvallra lite om gårdagen :)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback