Jag?

Hej! Jag heter Ingegerd Ohlsson och bor i Helsingborg. Jag är 50 år gammal,
och är major (militär). Mina intressen är att sitta inne när solen skiner och att leta fästingar.
Jag har 2 barn. Jag har svart hår och vita ögon. Och nu undrar ni säkert, hur kan man ha vita ögon? Det vet inte jag, och ingen annan heller.
Min musiksmak är speedad-dance/trance, och favoritgruppen är The killers.



Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din
närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss
och din ålder tar du av din mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och
dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar (öronen räknas). Din hårfärg är samma
som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. (jag har varken tröja eller byxor på mig)
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet
är den vars låt du senast lyssnade på.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahahaha :)


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback