lösenord

Är på jobbet denna regninga måndagmorgon.
En bra morgon är det idag.
Men den började dåligt här på jobbet. Startade om datorn, för den höll på att dö eller nåt.
Och så när jag ska logga in kom jag på att jag inte har lösenordet. PANIK!
Men efter en kvarts ångest så hittade jag det i en av skrivbordslådorna. Katastrofen avblåst!

Vaknade hos Hansen imorses. Och var riktigt pigg... trots att jag somnade vid 3-4.
Gick och la mig tidigt igår. Hansen och dom andra satt kvar nere ett tag. Lyckades somna tillslut trots att dom var rätt höggljuda och det var en massa skumma ljud i rummet. Men, så kom H upp vid 2, och då vaknade jag och kunde inte somna om. Var lite sur för att jag blev väckt, och så upptäckte jag ju alla ljud igen, som jag lyckats förtränga.
Sen kom den största orsaken till mitt sömnproblem; något läskigt som bankade på undervåningen.
Både jag och H reagerade, och sen var den kvällen förstörd. Jag är mörkrädd, väldigt mycket. Så låg och spanade ut i tomma intet ett bra tag.

Sen vaknade jag jämt min Hansen. Super mysigt som vanligt. Sen åkte jag till jobbet med hans pappas bil.och jag lever.. och bilen med.

Ska uppdatera om helgen sen med, när jag orkar.

Fredag; Kommer jag knappt ihåg. Var på Max med Johan, Lars och Wik med H. Sen såg vi på TV hemma hos Lars och höll på att frysa ihjäl för det var super kallt!
Lördag; Var på krogen med ett gäng. Först Tonic sen Lilla Torget. Efterfest hos Hansen där det slutatde med att alla spydde utom jag och H.
Söndag; Bakis-fika på Tårpilen, pizza och sen kollade vi på Beck - Advokaten. Den var bra, väldigt bra. Helt sjukt att man kan komma på alla smarta saker som är med. För dom filmerna är verkligen genomtänkta... Han som gör dom skulle ju kunna vara tungt kriminell och efterlyst med allt det han kan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback