love

Idag mår jag bra. Inte för att jag brukar må dåligt, utan jag har bara en mysig känsla.
Och jag är jätte kär idag, och som jag sa ovan. Inte för att jag brukar känna att jag inte är kär, men jag är bara lite extra kär idag  ♥
Och så är det SOL idag. För ovanlighetens skull. Kanske ska på bio ikväll, men inte om det är fint väder. Icke!



Kom nyss till jobbet efter tre dagars ledighet, och jag känner mig helt vilsen.
Fattade knappt att jag skulle jobba imorses när jag satte mig i bilen. Och det var första gången på länge jag åkte hemifrån mig och inte ifrån Hansen. Mycket skum-känsla...
Sista veckan på ACG nu, kommer kännas tomt sen. Men skönt att vara ledig, för på lördag sticker jag till Strömstad. Sen när jag kommit hem, är det bara till att söka jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback