MORE

Namn: Malin
Född i: In Sweden (med tyskt-accent)
Utmärkande drag: Det ska jag fråga någon, så återkommer jag.
Sällskapsspel du gillar att spela: Sanning och konsekvens
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Ett hav, gärna med palmer
Vad använder du för parfym: The Body Shops Vanilj-parfym och Paris Hiltons första parfym i en hjärt-"flaska" Se bild längst ner!
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Att hon är min mamma. Hon är båda super snäll och super elak.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Att han är snäll och rolig. Pappa är alltid pappa
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Mamma: Blir lätt hysterisk. Pappa: Vi är lika på många sätt, humorn bland annat.
Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Thaimat tror jag. Eller pappa kotletter, ris och champinionstuvning. I love it. Spagetti Carbonara är med gott...
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Jag gillar... ÄLSKAR att vara tjej, så valet är enkelt; tjej. Men hade velat testa att vara kille.
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Vet inte. Jag är ju mitt namn... typ.
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: En med mycket dramatik... och skratt och kärlek.
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: Ett mycket bra betyg. Men livet går ju upp och ner hela tiden, men mest upp.
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Jag hade frågat något spännande till... Hansen kanske?
Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Ingen, maten tog slut
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: Det är olika, men jag ligger runt 8-9. SÅ jag trivs som fan med mig själv.
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 7-8, jag trivs super bra. Men ibland kommer det motgångar så dom drar ner på betyget...
Vad tänker du på när du inte kan sova: Att jag kan inte ta och somna snart...
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: Något där man får en bra vinst... typ pengar
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Break Dance är coolt...
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att jag kommer få alla önskningar i världen... och då skulle jag önska mig pengar...
Du ritar när du pratar i telefon? Nja, men det har hänt
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Det har jag...
Du önskar att du var smalare? Nej, inte direkt. Bara när jag känner mig svullen och klumpig.
Du kan spela piano? Lite...
Du har snott pengar från dina föräldrar? Ja, 20kr en gång. Men har aldrig nehövt det... har en bra ekonomi
Du har gått på bio ensam? Nej
Du gillar att bli fotograferad? Ja, ibland...
Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: Ett par nollor bakom så visst, langa hit skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback