PUUH!

igår var en grymt jobbig dag.
Allt gick fel hela dagen. Från morgon till kväll.
ALLT!

Men köpte busskort igår och det kopstade bara 275:- iställer för 350:- som jag trodde. wow!

Sen var jag med min älskade H, men fick världens sammanbrott, ett riktigt psykbryt.
Allt kändes skit.
Jag var skit grinig och sur mot honom och han gjorde ingenting.
Fick världens sötaste halsband av honom, en kedja med ett H på. Min stil helt och hållet, älskar det.
Men jag var ändå elak mot honom, blä vilket dåligt samvete jag har.
Vill gå tillbaka i tiden och ändra på det. men det går inte...

Vi var på McDonalds, jag käkade glass med kolasås, som vanligt.
Sen fick vi för oss att vi skulle tvätta min familjs bil, så åkte upp till Volvo och gjorde det. Den blev som ny, haha...

Ska träffa honom ikväll igen, och så ska jag skjutsa mamma och pappa och en massa grannar ikväll in till torsdagskvällen. Kanske tar en runda på stan också...

Nu har jag ett jobb att sköta. Jag är ensam idag, sista slutprovet typ. Än sålänge går det super bra :)

The Killers; SUPER BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback