SOL SOL SOL!

Jag ser sol.
... eller lite ljus mellan molnen.

Det var länge sen, eller ja, senast igår. Men det var bara i 3minuter, sen försvann den igen och har inte setts till förens nu.

Jobbar som vanligt. Men snart är det slut. Bara den här veckan och en till. Lite tråkigt att sluta, har ju så kul... oftast.

Och oj vad trött jag var imorses. Bor ju hos Hansen denna veckan och jag har haft överraskande lätt att komma upp på morgonen. Det brukar ju vara rätt svårt när man sover med honom, för då bli man så slö. Och så sover jag så bra med honom...
Men tog mig upp tillslut och åkte i regnet till jobbet. Kom sent, igen. Men bara 10 minuter.
Känns som om det inte spelar någon roll när jag åker hemifrån för kommer aldrig prick i tid. Men det gör väl egentligen inget, men vad är det som gör att det går så segt?
Vägen från Hansen genom Gånghester och Trandared känns som en evighets-väg. Den tar aldrig slut.

Var på Lager157 igår med min H och Johan. Hade i huvudet att jag skulle få köpt en massa små grejer. Men nej!
Köpte bara ett par skor, men ack så coola som var. Se bild längst ner!
H och Johan köpte kallingar så det var väl ingen super-shopping. Men kul var det.
Det tog mig ca 15minuter att hitta ett par skor... inte längre. och det fick jag höra, inte bara en gång utan en massa gånger. Men ska det köpas så ska det köpas ordentligt och då menar jag att jag inte bara köper en massa skit för att det är billigt, utan det måste kunna användas också.... typ

Kom hem till H vid 7 igen, och åt mat.
Sen kollade vi på Beck (Den japanska shungamålningen) med Johan och Scmidt. Den var riktigt bra.
Nu har vi sett en beck-film varje dag sen i söndags. Och dom är bra. Trodde inte jag gillade dom, men när man väl börjat är dom riktigt (!) bra...

Sen var det bara jag och H kvar, så vi myste lite. Sen sov vi...
Efter ett jävla liv på toaletten. Hansen skulle döda en fluga, men det lätt som om han hade gett sig på något mycket större. Och då blev ju jag irriterad... Jag skulle ju faktiskt upp och jobba idag. Men sen var det lugnt.

Och ikväll är det bara jag och han igen. Vi ska baka våfflor... eller jag vill det iallafall och han har sagt att vi ska det. Om han minns det...

Fika med Karro i eftermiddag och en sväng på stan.
Var längesen jag träffade henne. För längesen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback