SUNDAY, OH LOVLEY SUNDAY

Söndag idag.
Ingen söndagsångest här inte.

Helgen var ingen höjdare, eller jo. Helgen var bra, men till och från så var det mindre bra.
Var ute en sväng på stan med Rebecca i torsdags, riktigt kul. Hon stog och dreglade över Magnus Carlsson och jag spanade in allt runt om kring. Tanken var ju att vi skulle ha tagit en sväng på någon uteservering, men det var fullt överallt.

Hur som helst så blev jag sugen på att gå ut även på fredagen, men det blev inte så. För ingen annan var med, så blev jag lite tjurig och bråkade med H typ hela tiden.

Sen blev det lördag. Jag och H shoppade i stan, eller jag shoppade. Han gick mest bara med, men fasiken vad grejer jag hittade då. Kunde köpt ännu mer om jag bara orkade.
Sen åkte vi hem till mig, färgade hans hår och fixade kvällen party. Ännu en gång var alla sega och ville inte ner till stan med mig och H, så vi åkte till Lars. Sen gick det utför.
Det slutade med att jag satt med Wik, Jonas och Schmidt och shotade Bacardi-melon och åt upp Lars frukost.
Lyckades till slut fixa skjuts hem i Lundgrens monster-bil. Var hem vid 3, kollade på TV. Somnade...

Och nu är jag här...

Och idag, gott filk, har jag och min man varit tillsammans i ett halvår.
Grattis till oss. I love you babe
I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine
The stars are blazing like rebel diamonds cut out of the sun
Can you read my mind

Absolut bäst; Editors - Smokers outside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback