TORSDAG

JÄVLAR!!!!! -  vad tiden går fort.
Det är nästan så jag vill jobba nu, för trivs super bra och allt är riktigt kul...

Började 8 idag, tog lite sovmorgon. är ju klar med allt, så tar det lugnt.
Har precis varit och ätit frukost och nu ska jag trycka en tröja till Wheels & Wings

Om jag nu kommer dit överhuvudtaget... eller om jag orkar.
Jag och H ska inte åka iväg något i sommar heller, för varenda helg är det något annat som måste göras!
SKIT ÄR DET! Och det stör mig som fan. Det var nog det jag hade sett framemot mest denna sommaren, det skulle verkligen vart super kul.. men nej.

Ska upp till mitt älskade Strömstad med mamma och pappa i augusti, får väl nöja mig med det.

So why do you waste my time
Is the answer
To the question on your mind
And I'm sick of all my judges
They're so scared of lettin' me shine
But I know that I can make it
As long as somebody takes me home

Every now and then
Every now and then

I see London
I see Sam's Town
Holds my hand out
Lets my hair down
Rolls that world right
Off my shoulder
I see London
I see Sam's Town
Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback