UNDDERBARA HELG

ge mig lite till.

Jag och min älskade Hansen fick ett ryck i fredags, eller jag fick.
Jag var bara tvungen att åka någonstans. Hade nämligen tagit ledigt på fredagen, så när kvällen närmade sig och vi bara legat hemma. Han hade städat huset lite, eftersom hans familj skulle komma hem och jag gled runt var och var lite bakis efter tordagen, som spenderades på krogen.
Hur som helst så ville jag till Strömstad och när jag insåg att jag kunde ha åkt dit så mådde jag skit, men så kom vi på att Varberg, det ligger ju nära och bra. Försökte tvinga  med Malvina och Robin med, men det gick inte.

Så vi åkte ner på lördagen, skulle egentligen åkt senare på dagen men kom iväg vid 12-1.
Sen kom vi ner, rätt bra väder var det. Åkte till Apelviken och soalde och käkade glass... och myste.
Sov i bussen på Håsten och grillade korv på en engångsgrill. Sen blev det dåligt väder, typ storm.
Så vi åkte till Statoil och köpte tidningar och låg och slappade i bussen resten av kvällen.
Och idag har vi bara legat på Apelviken och solat, för där var det minsann bra väder (hemma regnade det) Och är röd i aniktet, det syntes inte först. Men när jag kom hem insåg jag att solen tagit rätt bra :)
Det var verkligen h elt underbart att bara komma iväg. Och med rätt sällskap med...
ängel...

Nu ska jag bara ligga framför tv:n tills jag somnar...

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback