Wheels & Wings

Kom hem från Varberg för en liten stund sen.
Ännu en rolig resa dit ner.
Haft någorlunda bra väder, iaf idag. Men alla ville hem vid  1, så hann ju inte njuta av det.

Var inne i Varberg och kollade på bilarna och satt på uteservering igår. Helt okej, men det är något som stör mig, men jag vet inte vad det är så blev lite putt, var väl trött eller något.
Och det var en massa äckel-raggare som stötte på mig, hela tiden.
".-Du var snygg" "-Hoppa in i bilen älskling" "-Kolla vilka tuttar" osv.
SKIT NER ER, ÄCKEL

Hittade en kundvagn där nere med. Helt livsfarlig att åka med.
Först åkte jag med Lars i kundvagnen och Almgren körde.
Allt gick bra tills det började luta ner åt, och då var olyckan framme.
Vi kraschade ner i diket och välte. Sen gick jag resten av vägen och stackars Lars fick en j*vla åktur bland buskar och staket



Sov i bussen med Jonas och Hansen. Riktigt bra faktiskt. Vaknde i en bastu imorses, men annars var det fint.
Har ätit en massa onyttigt med;
* Glass
* Chilinötter i massor
* Chips
* Choklad
* Pan Pizza
* Kebabrulle
Det är allt jag ätit, och lite mackor. Himla nyttig man är när man campar...

Åkte hem i Claes-buss idag, men Larsson, Johan, Almgren och Lars.
Och det var super skönt att bara sitta ner och inte göra någonting, för är jätte trött.
Har inte fått sova någonting typ...

Nepp, nu orkar jag inte skriva mer.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback