53 snabba

Stulen av Alex

1.Vilken tid gick du upp idag?
Gick upp vid 06:50

2. Vad var det första du sa i morse?
"Uhh..."  När mamma stod i dörren och jag uppfattade inte ett ord av vad hon sa.

3. Vad åt du till frukost?
En rostad macka med räkost, ett glas juice, en liten mini-yoggi

7. Vad ska du göra efter studenten?
Jobba, resa

8. Säger du 'Kex' eller''chex'?
"Chex", men ibland säger jag "KEXchoklad"

9. Vad tycker du om Lars Lejonborg?
Han hade varit coolare om han bara hette Lars Lejon (smeknamn= Lasse Lejon)

10. Vad längtar du till?
Semster med Hansen, sommarkvällar, bada och sola... allt som har med sommaren att göra, och nu är den här.

11. Vilket år var du på din första festival?
Not been there... yet

12. Ska du på festival i sommar?
Nja, var suger på Peace & Love, men nej...

13. Favoritalkohol?
Likör43 och Xider Strawberry Desire

14. Hur ofta använder du parfym?
Varje dag, mer eller mindre

15. Hur ofta tvättar du håret?
Varje, eller varannan dag

16. Vad tycker du om ditt utseende?
I like it mucho :)

17. Hur många Anna känner du?
Känner till ett par stycken

19. Kan du spela fotboll?
Nej, jag kan få bollen att röra sig, men inte åt det hållet jag vill

20. Åka bräda?
Nej. Har inte vågat testa

21. Har du en snygg jacka?
Ja, älskar mina jackor. Speciellt min vinterjacka

22. Är du blyg?
Inte dirket

23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt:
Hum?

24. Hur bor du?
I villa

25. Gillar du apelsiner?
ApelsinJUICE

26. Berätta nåt ingen vet om dej:
Jag är beroende av läppsyl, får jag det inte blir jag as förbannad.
Fast det är väl egentligen ingen hemlighet. Men har en massa konstiga grejer för mig. Kan tex. inte sova om jag har lämnat garderobsdörren öppen, och sånna jobbiga grejer...

27. Vad tycker du om OC?
Bra

28. Brukar du erkänna när du fisit?
Vem skulle jag erkänna det för? "WOW, hör på gott folk: jag fes!"

29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet?
Ett antal i ett skåp

30. Varför fyller du i detta?
Jag älskar listor om mig själv

31. Har du ipod?
Nej

32. Räkna upp vad du har på dej:
Trosor, mjukisbyxor och linne

33. Vad drack du senast?
Äppledryck

34. Hur ofta äter du godis?
Det händer oftare än det borde

35. Hur många sms skickar du om dagen?
5st kanske...

36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej?
Det beror på om det är tjejer eller killar.

37. Vad heter dina syskon?
Elin

38. Vad heter din mormor och morfar?
Sonia och Edvin (?)

39. Vad heter dina husdjur?
Nicko, Hamlet, Tiger, Sessan och Pepsi

40. Hur lyder din åsikt om pudlar?
Har för tillfället bara dåliga upplevelser av sådana.

41. Vilka kanaler har du hemma?
En massa (boxer)

42. Hur kommer du bo till hösten?
Där jag bor nu, hemma

43. Vem hade du senast en dispyt med?
Min pappa, fast det var en liten

44. Vad har du dåligt samvete för?
Just nu? INGENTING!

45. Hur ska killen vara? 
Som min

46. Har du svimmat någon gång?
Ja

47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken?
Ja, det har jag. Inget allvarligt, men ibland undrar jag om jag verkligen får köra bil. men det har börjat gå över nu

48. När köpte/kommer du att köpa din första bil?
Om ett tag. När jag har en stadig ekonomi

49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
25+

50. Varför gör du detta test?
Men var det inte en liknade fårga tidigare?

51. Vem ska du träffa härnäst?
Antaglien möter jag min syster på övervåningen

52. Varför går du ut ikväll?
Det ska jag inte

53. Vem saknar du mest just nu?
Hansen, vill ha en kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback