ACG ACCENT

hej hej, hemskt mycket hej.

Sitter på ACG nu. Min första riktiga dag på jobbet.
Började kl halv 8 imorses, var sjukt trött en stund, men nu börjar det ordna upp sig.
Var nyss och käkade med Toni, makaroner och falukorv :)

Var med H igår. Har fått för mig att jag ska ha en ny digitalkamera, så vi åkte och kollade på det, men blev då iställer sugen på en bärbar-dator. Så det får bli en sån istället. Ska kolla mer idag. HIttade en super snygg, svart laptop på Elgigantens sommarrea.
Men det dröjer nog innan jag köper, det brukar vara så. Köpte en film igår för att ha köpt något, Dirty Dancing. Var tvungen att ha den :) Det är min tredje DVD-film (woho!) Så nu har jag; Grease, Smala Sussie och den. Mina favoriter.
Jag och H kollade på den igår, och den var bättre än innan, kanske beror på sällskapet.

Karro ringde igår med från Justin-konserten, men hörde inte henne, och bara lite av Justin, men lite är alltid något.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback