AVGÅNGSKLASS 2007

Så har man tagit studenten. Helt underbart.
Det var i särklass den mest pirriga och mest spännande dagen i mitt liv.
Min klass var första klassen att springa ut från skolan, och jag var först ut på scenen. Det mesta är luddigt, jag bara stod som i en dimma och sol och värme, och en massa skrik. Vi hade konfetti-kanoner, men minns knappt att jag såg något.
Det var så nrevöst när man stod där och rektirn skulle precis ropa upp klassen, MPGR3. Och så öppnades dörrarna och jag sliter tag i Sabinas arm och bara springer. Jag vill göra det igen :)

Sen ner bland folkmassan och fram till mamma, pappa, Elin och mormor. Fick en massa blommor runt halsen.
Det var varmt, sjukt varmt.
Träffade min H i vimmlet med ;)

Sen till studentflaket som var pyntat med ballonger och kort på klassen. Vi åkte runt i stan, fram och tillbaka på Allégatan, och det var så jävla roligt. Vi skrev och sjönt och vinkade till alla runt om kring;
FÖR VI ÄR SVERIGES MEDIA FRAMTID, VI ÄR BÄSTA GRAFARNA I SVERIGE och VI ÄR MEDIA BRUDAR ALLIHOPA.
Vi hade killar med på flaket med, men vi skrek så ändå.
Jag kan typ inte beskriva hur det var, hela dagen är helt övernaturlig, allt känns typ overkligt. men nu har det börjat komma.

Var ute på kvällen, förfest hos Emma, sen vimmlade vi runt på stan, sen in på Grand en snabbis.
Studenter överallt.

Var och grillade igår kväll med Almgren, Johan och C/O.
Knotten och mygen åt upp oss, men det var super ändå.
Och idag kommer H hem, ska bli underbart att kramas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback