Då var det dags igen

Vem är du? Malin
Öl eller vin: Vin tack
Bästa låten i världen: The Penguin Cafe Orchestra - Perpetuum Mobile (Från Smala Sussie, blir alltid lika glad av den)
Just nu: Elin och Alex - Du
Bästa årstiden: Sommar
Älsklingsfärg: Mörkgrön
Skulle aldrig ta på dig: Kroppsstrumpa?
Katt eller hund: Katt
Fobier: Allt slemmigt
Har du pojkvän/flickvän: Ja, tänk för att jag har det
Är du kär: Ja ;)
Vad har du på dig just nu: T-shirt och mjukisbyxor
Hur många syskon har du: En lilla syster
Vad är du allergisk mot: Inget, nothing in the world can stop me
Är du uppväxt i stan eller på landet: Mittimellan, landet nära stan.
Kan du stå på händer: Ja, det kanske jag kan om jag skulle få för mig att testa. Men tror alltid att jag ska bryta nacken, så nej, jag hoppar det.
Sushi eller hamburgare: Hamburgare, men sushi verkar mycket spännande
Vad har/hade du mvg i: Orkar inte kolla betygen, men GRAF A & C, Projektarbete, Estetisk verksamhet och lite mer media ämnen.
Vad har/hade du ig i: Ingenting, men det var nära att jag strök med när det kommer till Matte B
Kaffe eller te: Kaffe går ner, men te är mysigare.
Bästa plats på jorden: Strömstad
Vem krossade ditt hjärta sist: Ingen krossar mig.
Du blir glad av: Att skratta
Bästa ställe i din hemby/stad? Hemma hos mig, på sommaren
Nära-döden-upplevelse: När jag trillade av en cykel med en vän för ett par år sen. Lång historia, men jag såg stjärnor och slog sönder min stackars kropp, men oj vad kul vi hade åt det :)
Brott du begått: No coments, men jo
Har du någon bästis? Ja, är det du?
Har du varit otrogen: NO NO NO, never.
Vad får dig alltid att skratta: Andra som skrattar
Vad önskar du: Fred på jorden... nej, men kanske att jag hade mer ledigt och mer pengar?
Vad tycker du är gott: Pussar
Har du fått vänner via webben: Nja, har ju vissa snack-kompisar.
Vad dricker du varje dag: Juice
Har du moped: Nej
Favoritsemesterställe: Strömstad
Har rest till: Danmark, Norge, Grekland, Spanien
Har du besökt nåt nöjesfält: Liseberg och Grönan, och Fest-i-Borås-karusellerna.
Favoritkarusellen: Något som antingen går fort, eller högt. Men när man väl åkt något sjukt läskigt, så vill man ofta göra om det för att man får en sån kick.
Dricker du mjölk: Bara i skolan (NO MORE!)  och hemma hos H
Varför då: Därför
Har du ett motto du lever efter: Det kunde varit värre
Favoritfika på café: Olika, men då det är bkis-fika på Tårpilen blir det alltid Dumle-kaka
Har du en bra relation till dina föräldrar: Ja, dom är som dom är, och jag gillar dom för det. Dom ställer alltid upp och skyddat mig mot allt ont.
Har du något synfel: Nej, inte som konstaterats på papper iaf.
Har du problem med ilska: Då min  pojkvän kallar mig labil, så kan du räkna ut det själv.
Din naturliga hårfärg: Mellan blond, a.k.a råttfärgat (aaahh!)
Har du färgat håret nångång: Som Hansen säger när det gäller mig "Du heter inte färg, det heter slinga" Så nej, jag har inte färgat det, men slingat det har jag gjort.
Bor du i hus eller lägenhet: I ett rött hus med vita knutar.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback