Dagens lista

Favoritlåt - Alex och Elin - Du
vad har ni för bil - En röd volvo 940
senaste bok - Martina Haag - Martina Koden
färg i ditt rum - Ljus grått
kläder idag - Vita knockers och randigt linne
nagellack - Franskmanikyr med glitter
väder idag - Sol till och från
längtar till - Imorgon, då åker jag till Varberg och myser
djur - 2 hästar, 2 katter och 1 kanin
använder du dig av hårspray - På fest, och om det inte ligger som jag vill.
har du ett fritidskort - Nej, har körkort. Men funderar på att införskaffa ett ändå, då jag inte har egen bil.
mycket läxor? - No more school
stökigt rum? - Lagom
rött/grönt äpple - Grönt
vilken stad befinner du dig i - Borås
vilken stad VILL du befinna dig i - Det skulle vara Laguna Beach i Californien
vad har du för någon kamera - En Konica Minolta Dimage X21, halv bra.
färgat håret - Blondes have more fun
favoritkläder - Jeans eller klänning
vad läser du för bok just nu ? - Martina Haag - Martina Koden
vilken parfym använder du - Vanilj-parfym från BodyShop och en av Paris Hiltons
vill du ha en ny? - Är nöjd för tillfället
tycker du att denna listan är tråkig - Ja, och jag hatar när det är bara små bokstäver... blä
tror du att många kommer läsa den? - Nja, sådär.
är du bra på fotografering - Sådär, för att inte gått foto-linjen så är jag bra.
vad heter dina föräldrar - Erling och Annika
hus/lägenhet - Hus, såklart
landet/storstan - Landet, nära stan
vad ska du göra ikväll - Läsa min bok och kolla på Laguna Beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback