details

Ännu en dag har gått.
Och dagen var bra.

Vaknade vi 10:19 och inser fort att jag snoozat mobilen i nästan 1 timma, och den har tillslut gett upp och stängt av alarmet.
Tänkte gå upp någorlunda tidigt för att få ut någonting av dagen, men sålänge det är innan 11 så är det OK!
Vaknade första gången vid 6 av att min man gick upp för att fixa iordning sig inför jobbet, sen sov jag fram till halv 7 då han skulle åka och jag tvingades följa honom till dörren, iklädd endast mitt duntäcke. Så pussade jag lite på honom och gick upp och dog i min säng.

Jag gick upp, rostade en macka, tog ett glas juice och tidningen och satte mig på altanen i förmiddagssolen, mysigt.
Sen hann jag sola lite snabbt innan jag åkte in till stan. Träffade Karro och Emma.
K köpte en väldigt fräsig mobil, en vit Nokia med svarta detljer, som var väldigt snygg.
jag själv inhandlade 4st (!) pocketböcker så att jag har något att göra på jobbet/stranden/bussen/altanen/i solstolen i sommar. Läser en av dom nu; Martina Koden av Martina Haag, hon är grymt rolig.

Tog mig hem med bussen vid halv 4, och satte mig på trädgården med min nya bok och solglasögon. Bättre kan det inte bli. Men jag kände ändå att jag behövde fixa lite grejer som jag inte köpte i stan. Så jag och mamma åkte till H&M Rowells och fyndade; En klänning och ett par jeans-shorts för 169:-, tack
Nöjd var jag, då båda dessa grejer stod på min måste-köpa-i-sommar-lista.

Och nu sitter jag här. Har ätit tacos och läst lite mer ur boken på verandan, och nu ska jag uppdatera min bilddagbok lite och leka i Photoshop. Därefter ska jag fortsätta att packa inför Varberg (åker dit imorgon)
Midsommar väntar, ska bli underbart att resa iväg. Torsdag till söndag, men röstar för att ev. åka hem på lördagen, men det är inte jag som bestämmer, utan den som kör bilen. Det ger sig...

Där var min dag, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback