Long time, no seen

det var längesen jag skrev här nu.

har hänt en massa sen sist.

Och idag, var det 30(!!!) grader ut, enligt biltermometern, som kanske överdrev lite, men det var åtminstonde 26.


4-5 juni
Klassresa till Danmark och Helsingborg.

Var i Danmark på dagen, på en utställning på Louisiana.

Sen gick vi runt lite i Helsingör, sen över till Helsingborg.

Där var det lite partaj på kvällen, åt på värdshus och drack ny inköpt alkohol.
Dagen efter strossade vi runt i helsingborgs city, satt i hamnen och solade.
Och efter en hemsk resa hem, i en varm buss i nästan 4timmar, så var jag äntligen hemma. Hem ljuva hem.
Träffade min man, och myste.

6 juni
Tog det mest lungt på dagen, solade en del och var med H
Åkte ut till Hofsnäs på kvällen och träffade Almgren och Larsson.
Sen hem till H och ännu mer mys :)
Jag älskar juni, försommar. Allt är underbart, en hel sommar framför sig, och en massa möjligheter.

7 juni
Var inne i stan en stund. Fixade lite i skolan, sen hem.
Åkte till H och solade, men det blev aldeles för varmt på hans gräsmatta så vi gick och köpte glass.
Sen satt vi hos Almgren och snackade skit.
Åt kinamat hemma med mina föräldrar nyss. Laddar upp inför en låååång morgondag. STUDENTEN!
Jag börjar bli liet pirrig nu. Det är nu det händer... äntligen.


Älskade sommar, tack för att du äntligen kom. Snäll, försvinn aldrig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback