LÖRDAG

Idag är det lördag, och det är ju alltid bra.
Är grymt seg idag. Vaknade hos H, som vanligt.
Käkade pizza till frukost, mådde sådär efteråt, men gott var det.
och, som vanligt, så stötte jag på en annan Hansen i hallen. och som vanligt var jag helt naken.
Mötte hans mamma så mitt i natten för ett tag sen, och nu hände det igen. Jag är jämt naken där känns det som.
Blev lite chockad, men det gick över. Nu känns det väl mest hel-knäppt, men det kunde ha varit värre. Tänk om det hade vart hans pappa eller nåt. Då hade jag dött på fläcken.
Så, sorry för att jag springer runt naken. Ska skärpa mig... jag lovar.
Och det är som jag brukar säga, följ din första tanke, och det var att jag skulle ta på mig H's t-shirt, men orkade inte, för jag trodde huset var tomt. Men nej, tyvärr. Sorry igen...

Blir lite fel när man inte skriver varje dag, missar en massa detaljer.
Hur som helst så jobbade jag på Ellos i torsdags, i brist på annat att göra.
Skönt att inte bara ligga hemma, då nästan alla jag känner jobbar. Men inte jag, för jag är ledig :)
Efter jobbet kollade jag på MQ-rean, hittade mina nya favorit-jeans, denimblåa stuprör för 300:-.
Jag fyndar alltid en massa på reorna.

1 vecka sen studenten nu, känns bra.
Känner mig ett pytte-steg närmare vuxenvärlden.

Har installerat Photoshop idag på min "riktiga" dator, och när jag väl har det, så vet jag inte vad jag ska göra.
Men det kommer...

Och jag har blivit bokmal, har läst ut boken jag fick på studenten, tog 2-3 dagar.
Men så blev jag så sugen på att läsa mer, för jag har inte annat att göra när jag solar, så drog fram två böcker små legat och skräpat i min hylla då jag inte orkat bry mig om dom. Och läste ut den första på 1 dag, och snart klar med den andra. Nörd? :)

Och bla bla bla, gud vad jag tjatar.

Ikväll är det party, ska bli super. Måste ju värma upp inför midsommar.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback