MIDSUMMER

Midsommar var underbart.
Campingliv i högsta grad nere i Varberg.

Åkte ner på torsdagen , vid 5. Åkte med Almgren, Johan och Larsson, och efter oss åkte Hansen och Jonas i deras lilla buss.
Kom ner, fixade iordningen med tält och grejer, och än så länge var det fint väder.
Sen åkte jag och min mat-kompis Johan och stor shoppade på Hajen. Korv med bröd och annat man behöver.
Tog det lungt på kvällen, drack lite och bara var, men sen, klart som fan, började det regna. Heja, kul att sova i tält.
Och sen regnade det ändå till fredagkväll, midsommarafton, och då blev det plötsligt super fint väder.
Men fredag-dag var inte så rockig, allt var blöt. Det hade regnat in i tältet, allt kändes riktigt hopplöst.
Så under dagen, för att slippa allt regn, så åkte jag, Martina och Jennie in till Varberg och shoppade. Hittade världens sötaste tröja, men 3/4-ärmar och en stor knapp.

Men midsommarafton blev toppen. Super roligt, en massa folk, alkohol och skojande.
Gled runt och bara ahde kul. På kvällen gick jag, Herr Gåman, Hertig Erik och Günter in till stan, men vi kom inte ändå fram, för vi möte några på vägen som var på väg tillbaka, så vi gick vi med.
Sen skojade vi runt på campingen till små timmarna, sen somnade jag och H i tältet. Och vaknade av... sol :)

Solade på dagen, badade, käkade på Håstens Grillen på kvällen. Gick in till stan och drack lite på Nyfikets uteservering. Den nya Xidern är super god, Strawberry Desire.
Åkte med Nina och Carlander till Apelviken och kollade på havet och sprang runt på berget. Hansen höll på och dö i ett fall ner i ett hål, men han lever.

Och idag solade vi på Apelviken, käkade pizza och åkte hem. och tro mig, man var rätt trött när man kom hem. Jag packade upp mina grejer, la mig i sängen och somnade till Narnia.

Det var helt underbart ;)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback